onsdag, november 14, 2007

Utlottningsvinnare :)

Stort stort tack till alla som skrev inlägg hos mig, det gjorde mig glad och jag har kikat tillbaka till endel av er som skrivit och som lämnat en adress. Ska försöka hinna runt till övriga också, men kanske inte ikväll....

Drog 4 vinnare, som får varsitt litet paket av mig :) Skicka er adress till mig på webmosterhelene[snabela]gmail.com så skickar jag varsitt kuvert till er då jag är åter från min resa i helgen :)

De 4 som jag drog skrev följande inlägg:

Jenny sa...
Här har du en till som kikar in ofta! Och mycke fint och mycke inspiration hittar jag här!
kram!
10:00 PM

cilla sa...
Den här härliga bloggen går helt klart in på min 10-i-topp!!! Massor av skön scrap och fotografier att inspireras av!
Kramar
10:00 PM

Annelie sa...
Hej Helene! Jag är här inne så gott som dagligen! Och varje gång blir jag sååå inspirerad av dina underbara alster! Helt i min smak! Men det där med kommentarer... jag MÅSTE bli bättre!!!
12:21 AM

Sara sa...
Jag kikar in till dig minst en gång om dagen! Du ger mig sååå mycket inspiration och det är en sån glädje att få titta på allt fint du gjort! Fortsätt så!!!
Kram Sara
10:36 AM

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Oj, vad glad jag blev!!!! Ser med spänning fram emot en liten överraskning!
Kramar

Anonym sa...

Grattis till er alla!!!!