fredag, november 23, 2007

Men då....

Jaha, var till läkaren imorse och jag har fått urinvägsinfektion. Alltså, jag har inte haft det sen jag var typ 19 år eller nåt... Och egentligen är det ju inte så konstigt med tanke på att jag badar ofta i jobbet osv. Men jag brukar som sagt sällan bli sjuk och aldrig få UVI... Men det är ju lätt ordnat med 3-5 dagars penicillinkur :)

Skönt att veta att jag inte är hypokondriker iaf *s* Och att veta att jag är trött och har lite huvudvärk av en anledning ;-) Tror inte jag har feber, har inte tagit tempen iaf...

Nu är det fredag!!! Och äntligen heeeeeelg och ledigt imorrn!

Tjing och kram!

13 kommentarer:

Christine sa...

Ajj! Det är INTE kul!!
Usch, stackars dig... =(

Kram!!

Anonym sa...

Alltså, tranbärsjuice vid första symtom botar allt...

Anonym sa...

Krya på dig! Inte kul alls!

Anonym sa...

Krya på dig och trevlig helg!

Anonym sa...

Usch, det är verkligen hemskt! Som tur är brukar penicillinet verka fort...trevlig helg på dig! Annika/annika5064

Anonym sa...

Usch då, krya på dig!

Anonym sa...

Usch. Urinvägsinfl är verkligen inget kul att ha.
Krya på dig

Jenny sa...

Hoppas du kryar på dig snart! Kram

Anonym sa...

Hoppas din UVI gör över snabbt! Hoppas inte du får det igen. Och se upp med njurbäckensinflammation, det för f..b...at ont!

Höstkramen Anna

stina sa...

Stackare! Hoppas att det går över snabbt! Kram Stina

Anonym sa...

Hoppas du haft en härlig helg och hunnit pigga på dig lite! *kram*

Anonym sa...

Isch,inget kul.Lider själv av kronisk UVI så vet att det inte är kul alls!Ta hand om dig!

AnnaHanna sa...

O, vad det där låter tråkigt.
Hoppas det är bättre redan.
Kramis //Anna