torsdag, november 08, 2007

Elsie-alster....

Har ni sett att Elsie-kollektionen "Zoe" har landat hos Scrapaddicted??? De här papprena är som vanligt lekfulla, härliga och inbjuder till lek och skapande!

Här är mina alster... TACK, Jane, för att jag fick jobba med de här underbara papprena!

Först ut en kärleksförklaring till min systerdotter. En enkel en med självhäftande tyg och egenritad ram *love* Supernöjd med enkelheten!


Sen måste man ju bara använda de här kamerapapprena till att föreviga mitt eviga fotograferande *s* Fast nu på hösten är det lite stiltje, men snart kommer det tillbaka....


Street art... Kul att få skapa lite med ett av mina favoritfoton vid en grafittimur i Sthlm


Och sist ut, 3 av mina kärlekar... Min mor, min ena syster och min systerdotter...


Tack för titten!!

14 kommentarer:

Cecilia sa...

Superläckert! Gillar dina egenritade ramar! Har också hunnit testa dessa härliga papper - me löv;)

Jenny sa...

Supersnyggt! Gillade allt! Dom papprena får en att bli glad!

Anonym sa...

Du är grymt duktig!

Sanna F sa...

Så himla supersnygga layourer alla 3!!!

Anna S (Dec74) sa...

Jag håller med dig, papprena är underbara, för att inte tala om dina alster!!! Lekfulla och vackra!

Julia sa...

Kul att få lite inspiration! Jag har fått hem de papprena jag också och har ju hunnit med att använda dem jag också :)

Karma sa...

Underbara LOs som alltid. Den översta är bara såååå läcker! Enkelt o stilrent med en klockren ram runt, tack för inspirationen du ger! Kram Malin

Anonym sa...

Vilka läckra papper! Och vilka fina LO du gjort! Vad duktig du är! Får massor av inspiration i din blogg!!

Joanna sa...

Såå häftiga och snygga layouter Helene!

Sofie sa...

Älskar!!!

Anna/Augusti_73 sa...

Me like!

joggemia sa...

Alla fyra LO:sarna är underbara men din kamera-LO är suveränt läcker! Gillar färgkombon så...och så är du ju suverän på detaljer också!

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Anonym sa...

Åhh så roligt att få se "Street Art"-LO:n när den blev klar :-)
Jag stod ju o pratade med dig på syfestivalen samtidigt som du scrappade den :-D
Jag tycker att den blev super, även fast jag vet att du sa att du inte blev riktigt nöjd (iaf då ;-))

Anonym sa...

underbara skapelser - som alltid :)