torsdag, oktober 11, 2007

Strandbilder...

Kan inte låta bli att lägga ut 3 bilder till från Hollandsresan. Denna gång från vår tidiga morgon på stranden... Tänk att det redan gått en månad sen jag var där, helt otroligt! Det har hänt så mkt sen dess och livet rullar verkligen på i 180...

Nå, till bilderna då. De här 3 har Corinne också tagit! Fantastiskt skoj att ha underbara och lite annorlunda bilder på sig själv :)

Jag och världens go'aste Lucy gör ett Stina-hopp! Denna är rolig :)


Meditation?! Hihi...


Och så två brudar i sitt esse :)


Nu SKA jag natta!! Tjillevippen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

so glad you liked it all!

corinnexxx

Malin sa...

:) HiHi vilka härliga kort så levande å glada!!!!

Hoppas du mår bättre nu, jobbiga huvudvärk!

Nästa fredag åker jag till sthlm,(blev lite tidigare än syfestivalen Jonas ska på konferans så jag passar på att följa med) om du vill träffas å ta en fika vore det superkul:)!!!
Kramen Malin

Marie sa...

superhärliga bilder! Vill se mer mer mer! :)