fredag, oktober 05, 2007

Sneak på mitt clearalbum :)

Hihi, tycker ni att jag är lite tyst här i bloggen?! Jag har lite fullt upp på jobbet, men jag skapar oxå :) För ett bra tag sen fick jag ett sååååå underbart clearalbum av Jane på Scrapaddicted och det är det jag skapar just nu :) Är inte så van att göra minialbum, så det tog ett tag att komma på vad jag ville att det skulle handla om. Sen att göra ett med helt genomskinliga sidor...

Hehe, det blir såååå bra ;-) Känner mig så nöjd med det jag gjort hittills och det är inte många sidor kvar. Det kommer handla om mig, bara mig... Med foton på mig och med ord och meningar som är viktiga för mig, ett album för mig om mig för att jag ska må bra :)

Här är en sneak peak på det :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnyggt

Mvh
Ingela/coelogyne

stina sa...

Oj vad fint det ser ut! Nu blir man ju nyfiken på att se hela!
Kram Stina

Christine sa...

Åhh, va fint!! Är sugen på ett sånt album, men vet inte riktigt om jag vågar =S

Kramis!!

Anonym sa...

HÄRLIGA färger och man kan skymta lite grafitti-foton där bakom oxå :) Längtar efter att se hela! *kram*

FauveDesign sa...

wowwwwww awesome sneak girly!I got something for you on my bloggie :D

Anonym sa...

Åh, det där der underbart ut!

Väntar med spänning på resten....

Scrapsystrar sa...

Är inne och insuper inspiration! Det är bland annat från dig och din sida som jag fått ett nytt sug efter att fotografera. Du tar så härliga foton! Tack för inspirationen!:-) /ÅsaB

Ellison sa...

Så snyggt! Men jag vill se hela ;) Hoppas det inte dröjer allt för länge...

Anonym sa...

Åh så ljuvligt album! Jag har ett clearalbum som ligger på hyllan och lockar på mig, men jag har inte tordas sätta igång (fegis? jag? neeeej då ....) Kanske kan dit upplägg passa bra för mig också, en må-bra bok för mig själv helt enkelt! tack för inspirationen.

Anonym sa...

Så härligt!!! :) Man blir nyfiken på resten!