torsdag, augusti 16, 2007

Sommarfest på jobbet igår!



Så superdupertrevligt!!! Gott med västerbottenpaj med kall creme fraichesås (med stenbitsrom och vitlök i), massor med räkor, smarrig äppelpaj till efterrätt... De andra drack vin, men jag tog bara ett glas champange... :) Är lite försiktig med vin (eller alkohol över huvudtaget) för min migräns skull. Fast det är inget (!) jag direkt lider av, att vara utan alkohol menar jag.

Nåväl... Vi hade supertrevligt på jobbet! Underbara tjejer man jobbar med :)

MEN jag har sååå svårt att fotografera på såna "events", där man ska försöka fotografera kul och bra i en mörk miljö osv. Tycker det är svårt och oinspirerande. Så det blev inte många foton tagna igår, de flesta bilder togs bara för minnets skull...

Här kommer en bild på mig iaf, satte kameran i handen på Gunn...

Hur svårt är det att öppna en Champange? Jo, det är supersvårt *asg* Alla hade åsikter, jag tog i för kung och fosterland - men mina handleder och mina tummar klarar inte riktigt av att ta i, vrida osv samtidigt. Tillslut lämnade jag över flaskan till Anne-Marie, som i sin tur höll på i 7-8 min hon oxå... Tillslut fick hon upp flaskan *s* Men det tog väl en 15 min att öppna den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med en fest! Länge sedan jag hälsade på och tyckte att det var dags ;)

clara sa...

Champagne? Men det vet du väl att man bara tar sin lilla sabel och elegant svingar den över huvudet och snyggt hugger av halsen på flaskan:)