söndag, augusti 05, 2007

Slappardag

Det har varit Formel 1 på tv idag, och det brukar betyda en slappardag i stora mått mätt ;-) Fredrik kikade på tv:n, jag skapade lite på ett uppdrag jag har att göra och satt en stund på balkongen... Mailade över foton till min svägerska som jag tagit på grejer vi gjort ihop sen midsommar fram till denna vecka :)

Bara för att göra nånting idag så köpte jag och Fredrik med oss en pizza och la oss på bryggorna nere vid Hornsberg och njöt i kvällssolen :) Nästan två timmar låg vi där och fortsatte slappardagen *s*

Självklart åkte kameran med, så här kommer lite slappa bilder ;-)

Pizza!!! Blev en Provencale (fläskfilé, färska champinjoner, lök, vitlökspulver)




Jag i slappartagen... Gillar fotot trots att det är lite utfrätt på vissa ställen ;-)




Min vy från min slappa position ;-) Såg segelbåten och väntade tills den var i "rätt" position och så tog jag en bild med den i bakgrunden, för att få fram extra sommarkänsla i bilden :)


Ett foto bara för att... Vill bli duktigare på att ta såna här bilder oxå ;-)


Koncentration på nåt.... Kanske pizzan :)


Sista bilden för dagen...


Tjing och hej!!!

Inga kommentarer: