lördag, augusti 25, 2007

Skapat

Två sidor har det blivit ikväll, men visar bara en här :) Nu säger ryggen ifrån och jag ska nog lägga mig i soffan och titta klart på "Shrek 2" - min idol ;-) Måste nog natta tidigt oxå, om jag ska orka med morgondagen... Halv 8 kommer min syster och lämnar lilla Leah :)

Nå, min sida då.... Här är den... Från början var den enkel som 17, men så gjorde jag "misstaget" att sätta dit overlayen, vilket gjorde hela sidan obalanserad... Så då fick jag skära ner det svarta pappret och sätta på vit bakgrund... Men då blev det alldeles för stora kontraster. Fick stämpla med en burk då... Ganska nöjd är jag, men den blev inte alls som jag tänkte mig... Jaja, det är bara att gå vidare :)


Ursäkta den dåliga scanningen, ibland blir det bara så skevt :-s Men jag orkar inte scanna om...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att den är riktogt snygg! Jag gillar kontrasterna mellan färgerna och knapparna! LHoppas att du får en mysig dag med Leah!
Kramen!

Anonym sa...

Men du... den är skitsnygg! Det är bra att göra misstag om det blir så här fint ju!

Anonym sa...

Hur fin som helst! Måste bara fråga; är nyfiken på vilken vit penna du har skrivit med?

webmosterhelene sa...

Tack, tjejer!! Renée, det är en penna av märket Sharpie... Den är jättelätt att skriva med :)

Anonym sa...

Tack då får jag fortsätta leta efter den! Verkar svår att hitta, men jag ska inte ge upp! Nu vet jag ju hur snyggt och täckande det blir med den :-)