onsdag, augusti 15, 2007

Så trött, så trött....

Kom ju i säng sent igår och sen hade jag problem att somna och när jag väl somnade, så sov jag oroligt... Tankarna bara malde runt och jag bara snurrade... Men några timmar sov jag ju förstås, men jag är grymt trött i alla fall *znark*

Nåväl, det är bara att sätta fart och arbeta lite... Vi ska ha sommarfest på jobbet ikväll, 2 av tjejerna slutar hos oss... Det ska bli trevligt förstås - att ha sommarfest menar jag, inte att tjejerna slutar... Men nu är jag så trött att jag redan längtar hem ;-) Fast det brukar sällan bli sent, så jag har hopp om att piggna på mig tills imorrn...

Hej svejs!

1 kommentar:

Malin sa...

Fnissar lite åt att jag skrivit ett inlägg med nästan samma titel .D
Det är hemskt att vara trött!!!

Å du jag borde nog anlita dig som min fotoguru .) ;)
tack för alla tips å synpunkter!
KramKram!!