lördag, augusti 11, 2007

Hela 6 år idag!!

Mosters älskade Isac fyller 6 år idag! Tänk att för sex år sen var jag på förlossningen med min syster... Jag var ju nämligen med då han föddes. Blir alldeles gråtfärdig och varm i kroppen när jag tänker på det :)

Det var en upplevelse utöver det vanliga, och Isac ligger mig så oerhört varmt om hjärtat. Älskar honom så innerligt!

Nu ska jag in i duschen och sen på kalas :)

Förresten, scrappade hela 6 sidor igår och inte en enda att visa upp än *s* Men de kommer i en eller flera bloggar nära er inom kort framtid ;-)

Tjing!

2 kommentarer:

Eize sa...

Wow, vilken produktivitet!
Får ta och hålla utkik lite framöver.

Anonym sa...

Det ska bli spännande att se!! Ska hålla utkik!
Har kikat runt och tittat på alla härliga sommarbilder du har tagit. Tack för att du delar med dig! =)

Och tack för kommentaren i min blogg! Jag ska faktiskt testa att trycka en handduk med endast en bård längst ner, det har jag själv inte tänkt på...