tisdag, augusti 07, 2007

En solig dag vid poolen



Vilken underbar dag vi haft! Jag, Fredrik, Martin och min systerson Isac åkte hem till Fredriks bror med familj :) Medan Fredrik och Christer fixade med omdragning mm av el i deras hus, så låg vi andra i och runt poolen och bara njöt precis hela dagen!!!

Isac har tyckt att det varit lite läskigt att simma "själv" utan att ha kontakt med botten förut... Men idag gick det alldeles strålande :) Han har badat totalt 5 timmar idag och på kvällen åt han 3/4 pizza (alltså vuxenstorlek), så ni kan nog tänka er att han gjort av med lite energi idag *s*

Han var lugn och trygg, tog instruktioner på simtips hur bra som helst. "Helene, visst jobbar du med att lära barn att simma? Är det här rätt?" frågade han mig :) Sötnosen!

Här kommer lite favoritbilder från dagen....

Isac och jag!!!


Isac i den svalkande skuggan.... En liten stund iaf ;-)


Therese och Ina...


Martin "chillar"


Johan och Martin kollar på "Futurama" på Martins MP3-spelare... Ett bra sätt att få lite annat att göra då strömmen är avstängd i huset :)


Allra sötaste Isac!


Kanske inte bästa bilden, men jag gillar den ändå...


Johan dyker upp ;-)


Fotograferandet avslutades med studsmattehoppning för Martin och Isac, sen åt vi middag, fikade och åkte hem...


Isac somnade som en stock i bilen... Han var inte trött, nej då *s*

Inga kommentarer: