söndag, augusti 19, 2007

En liten stunds promenad....

...tänkt att bli en dryg timme, resulterade i nästan 5,5 timme på stan - inkl promenerande - då Åsa hann sms:a mig innan jag drog *s* Så vi 2, bönan och Richard var ute och gick och gick och shoppade lite och fikade lite och pratade massor... Sååååå trevligt! Tack för underbart sällskap, sötisar!

Mitt upp i allt träffade jag på Shrek på stan... Han satt så fridfullt på Filmstaden Sergel (kan tillägga att jag älskar Shrek, han är såååå cool!!)


Och så var Åsnan där oxå, såklart!! En roligare prick får man leta efter!


Klev ur från tunnelbanan och slet upp kameran mot samma vägg som han Parnevik, golfaren ni vet, blev fotad vid för ett modereportage för en vecka sen... Jag och Fredrik gled förbi då de fotade där... Så jag tog ett självporträtt utifrån Mikaelas utmaning denna vecka på SWE-bloggen...

Jag är knäpp, jag vet... Och glada hejarop fick jag från förbigående, att det skulle bli vackra foton *asg* Vackra vet jag inte, men modig är jag väl ;-) Lite iaf...


Tog några till vid en tegelmur oxå...


Så vad kan dagens promenerade vara värt i tid då?! Det måste väl ändå vara minst 1,5 timmes effektivt promenerade :) Så det får det vara!!

2 kommentarer:

Claudia79 sa...

åå Helene de där fotona är du toppensnygg på!*Kram*

MiaMaria sa...

Modigt att ta kort så ute bland folk, jag ska nog våga lite mer om resultaten kan bli så bra som dina :)

Kul med biloderna på Shrek och Åsnan. Josefin och jag såg dem i fredags och hon var helt tagen av att Shrek satt på taket och var sååå stor :)