torsdag, augusti 09, 2007

Det blev en sväng till landet

Det blev det till slut. Jag tog det himla lugnt på förmiddagen, tog en migräntablett till (tog en innan jag gick och la mig) och så rullade vi - jag och Fredde - sakta ut till landet. Man är inte van vid tropisk värme, 25 grader, jättefuktigt och noll sol :) Rätt nice, om det inte vore för huvudet. Önskade att det skulle regna och åska loss ordentligt, så jag skulle må bättre... Men med lite kaffe, mat, softning på bryggan och väldigt få foton tagna (drygt 50 st) så började jag må bättre.

Förstår ni hur få fotografier jag tog igår *s* Nåja, fick några guldkort iaf...

3 bröder - Ludde, Christer och Fredde


Ludde och Fredde


Full fart!! Fick en hel serie med bilder då Ina går mot mig på bryggan :) Kul med perspektiven!


Och så lek med reflektioner i vattnet :)

Inga kommentarer: