fredag, juli 13, 2007

Rosa, rosa...

Jag gillar rosa :) Både IRL och att scrappa med. På denna sida ville jag använda de klassiska färgerna rosa, vit och svart... Även om det är vatten och sånt på bilderna.

Lekte loss med mina knappar igen :) Och så underbara paljetter som finns hos Scrapaddicted, helt och hållet beroendeframkallande *s* Bara älskar dessa!



Min syster Lotta - som för övrigt är med på dessa foton - har oxå gjort sin första scrapsida idag :) Superduktig!!! Det tog henne några timmar och hon jobbade enbart med cardstock (och blommor, brads och quickutz), men det blev så SNYGGT! Underbart skoj :)

7 kommentarer:

Elsa sa...

Den är underbar Helene. Älskar rosa jag med.

Kram Elsa

fialoppan sa...

Vilken härlig sida! Jag gillar verkligen din journaling, du skriver så snyggt och stämplen(?)är jättefin! Tack för inspirationen!

Anonym sa...

Den är sååå snygg och så härligt rååsa!

Tack för kommentaren i min blogg. Den stora cirkeln är ingen CC, men det kanske du förstod. :O)

Sommarkramen Anna

Sanna F sa...

Ursnygg layout!

Jag kan bara hålla med!
Rosa är så snyggt!!!

Kul att du fått din syster att börja scrappa!!!

Anonym sa...

Yummie rosa! Så snyggt med vitt, svart och rosa, måste prova!

Bellis sa...

Det sägs ju att alla flickor har en rosa period. Jag har kommit in i min första rosa period nu vid 36 års ålder i samband med att jag börjat scrappa. *fniss*
Rosa är härligt!
Jag gillar verkligen de där korten på din syster med hund.
/Anna

Millan sa...

Den här var verkligen läcker!