fredag, juli 27, 2007

Regnet öser ner...

Jag och Fredrik skulle åka in till City och kolla de underbara skeppen på Tall Ship Race efter en massa ärenden idag. Men det började ösregna och nu sitter vi inne och fixar istället...

Vi ska ju på turné söder över i Sverige imorrn, så kanske tar vi oss in till City och kolla in skeppen imorgon förmiddag istället. Jag vill ju fota dom ju....

Planen är en dags tittande på racing/WTCC på Anderstorp i Småland på söndag, 2 nätter hos en kompis till Fredrik på Öland och sen en sväng till Göteborg kanske. Vi åker dit näsan pekar, så får vi se var vi hamnar :)

1 kommentar:

Malin sa...

Åhh en sväng till Göteborg tycker jag absolut att du ska ta ;)
Fast det regnar rätt myccket här med..

Duuu tänkte fråga om du har nån kolla på Olympus kameror. Har ju en digatal vanlig olympus nu som jag e sååå nöjd med, fast jag vill ju ha en systemkamera å alla pratar ju om nikon å canon , så jag tänkte bara kolla om fotodrottningen hade nån koll på olympus eller så :)
Ha det gott Kram MAlin