torsdag, juli 12, 2007

Natti...

Jag har haft en hel dag med tid för att scrappa, men det var inte mkt inspiration som infann sig direkt... Har skapat en sida för ett kommande nummer till Scrapbooking mm... Sen lyckades jag påbörja en LO för en och en halv timme sen ungefär... Nu ligger den här på scrapbordet omonterad... Resten gör jag imorrn, för nu är jag seg.

Har haft migrän i 2 dagar, och det var himla länge sen nu. Så jag har varit en aningens seg... Min guddotter Matilda sov hos mig för första gången mellan tisdag och onsdag, och vi har haft så skoj - trots min huvudvärk. Min scraphörna är ett paradis för en 8-årig tjej (och för äldre tjejer oxå har jag hört sägas *S*). Mycket grejer är det, om vi säger så.

Killarna har köat utanför Stadion hela dagen och i hällregn fram till kl 14,30 dessutom. Men nån hade varit smart nog att dela ut svarta sopsäckar, så de blev tydligen inte alltför blöta. Allt för att få se Metallica, för att få hyfsade platser framför scenen och njuta lite *s* Pratade med Robin för 20 min sen, de var på väg för att äta nåt då och sen skulle de gå hem (tar väl en 30 min att gå till oss från Stadion). De verkade nöjda, han och Martin och deras kompisar. Men de hade inte tid att snacka ;-)

Så nu ska jag natta, får fortsätta med min sida imorrn efter att jag varit till min kompis och klippt och färgat mig :) Min syster Lotta - som för övrigt är föremålet för min kommande LO - ska komma dit och fixa håret oxå. Sen ska vi hem hit och hon ska kanske göra sin allra första scrapsida - om inspirationen infinner sig :)

Färdigbabblat!

Sov gott!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heej!
Jag ahr gjort en layout efter skiss nr 1 i skisspecialen scrapbooking mm :)
Om du vill får du gärna ta en titt.

Anonym sa...

Vad tråkigt att läsa att din migrän har hittat tillbaja igen. :O( Det är inte semestern som spökar, att du slappnar av?

Hoppas du blir av med den snart.

Sommarkramen Anna

Marie - Med mina händer... sa...

Hoppas verkligen huvudvärken lyst med sin frånvaro och att inspirationen spirar! Vad kul med syrran! Min syster har också börjat visa intresse... hon skyller hela tiden på att hon vill SE min pysselhörna. *s* Måste nog inviga henne i det här underbara träsket!