torsdag, juni 21, 2007

Nya alster :)

Jag fick i uppdrag att testa Easers egna stämplar till SWE-bloggen, och jag är "in lööööööv"!!

Här är mina alster :)

Min systerson Isac är en fotogenisk kille och som jag bara älskar att fotografera!!! Denna LO är jag så grymt nöjd med, sådär så det bara ryser i kroppen när jag tittar på den... Så vill jag alltid känna egentligen :)


Enkel, men färgstark ändå... Tycker om 5-i-topp-stämpeln massor, och den passar bra även på tonårssidor :)


Och så denna då, med min älskade Isac igen!!! Ögonblickfoton tagna i bilen på väg hem till dom... Papprena plockade jag ihop redan i julas och den kombon har väntat på de "perfekta" fotona :) Och nu är de scrappade :)


Tack för titten!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå snygga LOer! Gillar verkligen papperskombinationen på den sista LOen! Trevlig midsommar! // Elin

Anonym sa...

Vilka underbara LO:ts!! Det är så kul att titta på dina alster, du är så uppfinningsrik med olika små och stora detaljer!
Tack för inspirationen!!

//Eivor
www.eivor.blogg.se