måndag, juni 04, 2007

Min skissblogg :)

Jag har startat en skissblogg, efter att ha fått flera påpekanden om att scraptjejer vill hitta mina skisser samlade på ett ställe :)

Så här är den, min skissblogg....
http://webmosterheleneskisser.blogspot.com/

Du får mer än gärna sprida länken vidare :) Skisserna är till för att användas!

Jag har tillbringat kvällen med att leta efter gamla skisser i datorn, såna som varit som utmaningar på en - numer relativt oaktiv - scraplista jag har, på SWE, i tidningen och såna som bara ligger i mina skissböcker mm...

Det är absolut inget fancy över bloggen, och det är inte meningen heller. Bara en samlingspunkt för mina skisser :)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken skatt du delar med dig av, Helene! Nu behöver man aldrig vara rådlös *ler* Underbara skisser!
Jag kommer att hojta till när jag har använt någon av dem - men jag är en lååångsam scrappare, så det kanske dröjer.
Tack för att du alltid inspirerar!
Kram! Stina

Sofia sa...

Kul att du gjort en skissblogg, gillar dina skisser.

Joanna sa...

Jaa vad glad jag blir nu! Dina skisser kommer användas väl av mig! :-D Tack Helene!

Charlotte Ravn sa...

Mange tak fordi du vil dele dine dejlige skisser, som jeg er stor fan af Helene! Jeg har tilføjet dit link til min blog og jeg kommer helt sikkert til at bruge dem ofte:)

Anonym sa...

Åhh Helene du vet att jag gillar dina skisser. :O)

Kramen Anna

Mikaela sa...

Vilken superblogg du fixat, jag som älskar dina skisser.

Anonym sa...

Älskar skisser så jag kommer att kika in ofta!!

Ellison sa...

Vilken guldgruva vid nästa scrapblock Helene! Bara älskar dina skisser, alltid så inspirerande!

Anonym sa...

Kul med en skissblogg, ska genast kila dit och kolla. Älskar skisser!!!

En salig blandning sa...

Åhh, Helene, så glad jag blir när jag läser detta! Tack, tack, tack!!! Kommer helt säkert att få användning för dom. Har alltid inspirerats av dina skisser.

Ha det gott!
Camilla

Anonym sa...

Hoppas du vet om hur FANTASTISK du är Helene!
Tack för all inspiration och glädje du sprider! =)