tisdag, juni 26, 2007

Här är jag ;-)

Jepp, jag lever fortfarande ;) Men midsommar och utlandsbesökare har gjort så att jag inte hunnit uppdatera här.... Men har tagit bortåt en 750 bilder fredag-söndag, så nog finns det foton att visa alltid *s*

Midsommarafton firades hos Fredriks brors härliga familj + att några av våra norska vänner var där oxå :) God mat som alltid, Therese är en klippa på att fixa och dona! Bad i poolen trots avsaknad av sol... Och så lite avvaktande "dans" för mig och Ina vid midsommarstången... Ina nöjde sig med att sitta i min famn och titta på alla som dansade :)

Midsommardagen gick i lugnets och ösregnets tecken, jag sov dåligt på natten så jag halvsov eller läste större delen av dagen i Christer och Thereses soffa, med Therese gjorde silversmycken (hon är urduktig, ska beställa ett armband av henne och fota så ska ni få se!) och killarna eldade upp en massa gammalt trä, garderober mm då det ändå regnade så mkt.

Och på söndagen var vi ett JÄTTE-gäng som gick på Skansen. Kl 12 möttes vi vid entrén. Då jag säger jättegäng så menar jag det verkligen. Jag, Fredde, Christer och hans familj, våra norska vänner Ronne med familj och svärföräldrar, Danne med familj och svärmor gjorde att vi var 17 st *s* där. Vid 16,30-tiden splittrades vi upp, men jag, Fredrik och Dannes familj gick till Pizza hut för en god middag.

Kl 20 var jag och Fredrik hemma, nöjda med dagen i sol och goda vänners sällskap!

Stort tack till er alla! Vi är så glada att vi har er!
Kram
/H

PS: Danne och Camilla, jag lovar att bilder kommer ;-) Det har dock inte gått lika fort som med era bröllopsbilder *s*

Inga kommentarer: