torsdag, juni 21, 2007

Helt lost på ljudböcker!!!

Jag har alltid älskat att läsa böcker, det är så fantastiskt mysigt!! Av någon konstig anledning har jag dock aldrig fastnat för ljudböcker. Men för 2 veckor sen köpte jag min första ljudbok för att lyssna på under en längre bilresa... Och nu är jag fast!

Jag har hittat ett sätt att varva ner, bara ligga i soffan och lyssna...

OCH! Att kunna lyssna på en bok samtidigt som jag scrappar är sååååå bra! Passar mig perfekt!

Har lyssnat klart på "Tyskungen" av Camilla Läckberg och har precis börjat lyssna på "Stenhuggaren" av henne oxå.... Läser de andra böckerna med ögonen istället för öronen *s*

6 kommentarer:

Malin sa...

Visst e det underbart med ljudböcker!!
Har aldrig provat att lyssna medans jag scrappar dock.. Hmn.. ska nog ta å prova det!
Hoppas du hade en skön midsommar!
Ha det gott/ Malin

Marie sa...

jag håller verkligen med dig! Just nu lyssnar jag på Da Vinci Koden faktiskt, lååång efter att alla andra läst den, så jag tyckte att det var på tiden att jag allmänbildade mig lite ;-)

Anonym sa...

Jag är också fast - tycker det är PERFEKT att lyssna på en bok och scrappa samtidigt! Via vårt bibliotek kan man även lyssna på ljudböcker via nätet (krävs förstås bra bandbred) - super!

Glad midsommar!

Anonym sa...

Ja, en av de bästa "uppfinningar"! Dessutom jätteskönt att somna till...fast man får förstås spola tillbaks nästa dag eftersom det är ett sådant dundersömnpiller! Kram
Annika

Anonym sa...

Upptäckte denna underbara avkoppling förra sommaren.
Kan starkt rekomendera, Liza Marklunds Nobels testamente och Lauren Wiesbergers djävulen bär prada.
Tycker att det hänger mycket på uppläsaren om boken blir bra eller inte.
Glad sommar

badanka sa...

Titta i min blogg!!!!!!!!