fredag, maj 18, 2007

Testat lite...

Jag fick en fråga från Marie på http://www.scrappakalja.se om jag ville testa lite material till swe-bloggen... Såklart gjorde jag det och det kom ett paket fyllt med små knappar, plattor att skriva/stämpla eller annat på, söta band osv.

Här är mina alster....

En LO med papper, en startup-platta, söta brads osv...


Ett bröllopskort... Det guldfärgade pappret kallas reliefpapper och jag lade en chipboardsiffra under och embossade fram 2:an... Blev en cool effekt av det hela :)


Tack för titten!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Vilken underbar Hatt LO, så full av färg å glädje och som alltid helt fantastiska foton!!!
Hoppas du får en trevlig helg, Kram Malin

Cecilia sa...

Wow, här hittar man mycket snyggt:) HattLO´n är superfin i färg och form.
Cilla