tisdag, maj 15, 2007

Promenad från jobbet :)

Fredrik och jag bestämde oss för att mötas vid Hornstull och promenera hem efter jobbet :) Det var inte bestämt imorse (då jag för övrigt var till labbet på Kvartersakuten och lämnade lite prover, då jag får ont i magen på höger sida med jämna mellanrum). Så imorse tog jag på mig "fel" skor och har fått grymma skavsår. Tur jag hade gympaskor ståendes på jobbet, så på med plåster och hoppa i mer gåvänliga skor... Så promenerade vi hem... Och jag hade med mig kameran *s* Ni som inte tror att jag bär runt på min EOS 350D får se dagens bilder :) En vanlig dag på väg hem från jobbet ;-)

Det blåste gröna små monster eller nåt idag... Nå, inte riktigt, men nästan. Solen sken och det var riktigt varmt - när det inte blåste... Men skönt att promenera var det ändå.

Vatten, en massa vatten... Älskar mitt Stockholm med allt vatten, alla båtar och mys :)


Vackert vackert :) Står på en bro och fotar dessa i Rålisparken :) Då kommer man rätt nära :)

3 kommentarer:

Christine sa...

Åhh.. Ja, jag älskar också "ditt" Stockholm;-)
Åker dit så fort jag kan!!
Kramis!

MarieG sa...

Underbara foton som vanligt. Håller med dig om att Sthlm är fantastiskt sommartid. *Längtar dit!!!

Anonym sa...

Underbara bilder och jag läntar också till Stockholm med min "350D" fast mitt Örebro är också underbart ;o)
Kramis/Lena S