onsdag, maj 09, 2007

Min nya fotobok kom idag ;-)

Jag vet, jag är knasig. MEN jag älskar att läsa böcker om fotografering i alla former och svårighetsgrader (ja, även om scrapbooking eller skönlitteratur eller annat)... Men när jag hittade denna, så blev jag så glad :) Har Scott Kelbys bok om Photoshop för digitalfotografer och jag gillar hans roliga, enkla och inspirerande sätt att skriva.

Så när jag hittade boken Digitalfotografi - Lär dig yrkesfotografernas hemligheter kunde jag inte låta bli ;-)


204 kr på Bokus är helt överkomligt! Så nu ska jag slänga mig i säng och läsa lite foto.... På baksidan står det Användarnivå Nybörjare, så är man ute efter de rent tekniska kunskaperna är nog detta fel bok. Men är man ute efter att få läsa fototips på ett lättsamt sätt för att förbättra sina bilder och kvalitén på dom, ja då är detta KANSKE boken för dig ;-)

Kram

7 kommentarer:

Scrapangel sa...

Ah, du får hojta till i min gästbok sen om det verkar vara en bra fotobok. Jag är i stort behov av en sådan! Kram.

Ellison sa...

Ah, den har jag kikat på vid ett par tillfällen. Väntar med spänning på en liten recension ;) Kram!

Malin sa...

litar på ditt omdöme och köper boken omedelbart. Kanske blir det lite tid i hängmattan i sommar....

Sanna F sa...

Du får verkligen tala om ifall det är en bra bok... Jag gillar också fotoböcker, och för min del är det bara bra om de är lätta att förstå : )
Kram

Anonym sa...

Jag är också ett Kelby-fan och vill gärna veta vad du tycker om den här boken.

Anonym sa...

Den har jag, lättfattlig och intressant. Många bra tips att använda sig av.

Kramar
Jenny

Anonym sa...

Den boken har jag också precis börjat läsa i :) Extra roligt är det att en kompis till mig, Petra Hall har översatt boken!

Den är lättsam, intressant och framförallt underhållande att läsa.