lördag, maj 19, 2007

Lite tidigare publicerat...

Här kommer lite mer publicerat från februarinumret av Scrapbooking mm... Jag är ju ingen direkt kortmakare och är avis på de som är duktiga på altered, så jag skapar det jag är "bäst" på... Nämligen layouter... :)

På denna är det ett av mina egna självporträtt som är med :) Tycker det är ett bra sätt att hamna på bild på ;-)


EFIT = ett foto i timmen... Har skapat en sida med alla bilder jag tog under en dag. Riktigt skoj faktiskt! Ska nog göra det nån mer gång tror jag :)


Matchning av papper kan vara svårt, framförallt om det är med olika tillverkare. Men ibland blir det rätt bra när man hittar samma ton :)


Ett av mina vardagsfoton, älskar såna här tvärsnitt ur vår vardag...


Åsa utmanade designteamet att enbart skapa med cardstock, inga mönstrade papper... Fick till denna superenkla, men är jättenöjd med den trots enkelheten!


Ytterligare ett foto ur vardagen, sånt vi lätt glömmer :)


Tack för titten!!

2 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Halloj! ÅÅ vad jag gillade den tvättgrejen där. Typiskt mig att fastna för nåt sånt :-)

Tur att du inte blev av med kameran på resan! Vilken skräck!

Kram //Anna

Anonym sa...

Look:en är en riktig Webmosterfavoit. Älskar den!