onsdag, maj 23, 2007

Hej hej!

Jag tänkte bara berätta att jag lever ;-) Men har mycket att göra på jobbet, hade en 13-timmars dag igår... Men det innebär att jag kan ta lite kortare dag på fredag och då passa min sötaste lilla systerdotter på eftermiddagen istället *längtar*

Men jag har inte haft tid att skapa nåt, inte fota eller nåt ;-) Men snart är det sommar med ledighet och annat... DET längtar jag efter :)

Nå, i fredags fixade jag akrylnaglar igen... Har inte haft det på 2 år, och det känns så skönt att få bli lite fixad!! Och igår köpte jag ett par jeans och ett par lite kortare finbyxor på MQ! Måste ju lära mig att handla kläder lite oftare, fattar inte att jag legat av mig... Men nu jäklar!! Att jag går i terapi har verkligen fått mig att fokusera på mig. Det gör mig ju gladare om jag ser piggare ut *s*

Och igår så fick jag två underbara armband som Tanja gjort till mig!! Jag är så glad för dom, de är så vackra!!! Passar mig perfekt! Tack, Tanja-vännen!!!

Kram kram

2 kommentarer:

tanja sa...

Vad kul att du blev nöjd med armbanden med tanke på att du inte fick se dem förrän de var klara.

Kram

Christine sa...

Det är alltid lika kul med "vårstädning" av sig själv:) Till helgen ska jag ta itu med mig!!

Kram!!