torsdag, maj 31, 2007

DT-alster för Scrapaddicted

Här kommer mina alster jag gjort för Scrapaddicted för junis månadspaket :) Det är färgglada papper från KI Memories och dova papper från 7Gypsies :) Ett underbart härligt paket att jobba med!!

Denna LO handlar om hur mkt jag älskar foton som inte är de perfekta rent fototekniskt. Som detta foto på Nelly :)


Fniss! Ett jättegammalt kort på Isac...


De här fotona blev liksom lite färgglada och svårscrappade, och ändå lite bleka i tonen vid framkallningen... Men det blev rätt bra med de här papprena :)


Ytterligare fler gamla foton, som jag är sååå glad att jag fått scrappade!! Måste ta tag i en del av Robins och Martins födelsedagsbilder oxå :)


Tack för titten!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonfina layouter Helene!

Anonym sa...

Hur fina som helst!! Gillar hur du har skrivit på fotot på LO´n "sommar känsla"

Malin sa...

Härliga LO:s som alltid!
Har oxå KI papprena liggandes på scrap bordet här, bara väääntar på att få bli scrappade, men dom e så fina att man _nästan_ inte vågar klippa i dom :D
*Kram*

Anonym sa...

Utav dessa layouter så blev jag jätteinspirarad, och är det fortfarande (såg dem på scrappiz innan) Jag har sparat dem bland favoriterna. Jag har bara scrappat 3 st lo:s, och känner att jag har svårt att komma igång med en lo, men jag tror att med dessa som inspiration kommer det att bli lättare. Tack för att du delar med dig, du är grymt duktig :) Kram maria

Virre sa...

Vilka snygga Lo! Visst är det gott att få "scrappat undan" gamla kort som bara ligger och väntar?
Trevlig helg!

Anonym sa...

Tack för kommentar:) Kul med respons. Läckert att du skriver på fotot "sommarkänsla". Har inte tänkt på det själv... Trevlig helg!

Anonym sa...

Supersnygga allihopa!