onsdag, april 04, 2007

Ett litet kort



Jag har passat på och gjort ett kort till min svärmor :) Jag gör ju inte kort så ofta, och känner mig lite lite osäker på det ;-) Men jag har inspirerats lite av Linda Muhrs underbara skapelser och gjort på mitt sätt :) Det går det med...

I vissa av blommornas mitt har jag limmat fast rosa och klara strasstenar, men det syns knappt. Motivet är målat med distresser och twinklings, och färgerna är inte riktigt så matta på papprena och på mitt målade... Svårt att se på den inscannade bilden.... Men annars är jag ganska så nöjd ;-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hon kommer garanterat att bli överlycklig för ditt jättefina kort! Så arbetat med maskinsöm på kortet.
Kram, Stina

Jag... sa...

Jättefint kort Helene! Tycker inte att du behöver känna dig osäker på det alls, går ju hur bra som helst juh! :-) Kramkram

Anonym sa...

Så fint! Jag önskar dig en riktigt glad påsk!!

Anonym sa...

Osäker...hmm.
Kanonfint kort!!

Anonym sa...

Superfint kort du gjort, du är duktig!
Glad påsk!

// Elin

Anonym sa...

Vilket vacker kort...
Glad påsk
kram Helené

Julia sa...

Hej hej!
Kikar in och önskar Glad Påsk!!
Julia

Anonym sa...

Så rart kort!! Det va kul att träffas i helgen! Är nyfiken på hur layouten blev/blir till slut... ;-) Glad påsk! Kram ÅsaF

Anonym sa...

Jätte fint kort!