onsdag, mars 28, 2007

Även denna dag...

....går i lugnets tecken! Började dagen med att gå till kroppspsykoterapeuten, vilken bra start! Först prata lite, men sen få massor med massage eller "jobba med kroppen" som hon säger. Jag har massor med låsningar i skulderbladen, ont i leder och kroppen känns tung. Mer än vanligt... Så det var oerhört skönt att få massage och låsa upp lite av låsningarna och så.

Nu är jag på jobbet och har gjort dagens arbete ;-) Fast ska ha ett mentorssamtal om ca 20 min. Har en mentor inom chefsskap, vilket är fantastiskt skoj och lärorikt! Att få handledning och råd av någon som har stor erfarenhet kring att vara chef och arbetsledare är oerhört värdefullt!

I måndags hade jag en upptagen dag, då jag skrev ner allt jag gjorde under den dagen. Idag fyller jag inte mitt papper, men då gick det i ett hela dagen och varenda minut var inbokad och uppbokad. Trodde inte jag gjorde riktigt SÅ mycket under en av de dagar som jag har mkt att göra. Men med facit på hand, har jag att göra har jag haft 2 fem-minutersraster och en 20 minuterslunch.... Är det lugnt, som igår och idag, då är det långa perioder jag kan ta det lugnt på :) Intressant!! Då kan jag tillägga att denna vecka är en av de lugnare i en 7 veckorsperiod, brukar räkna våren i tre st 7 veckorsperioder, för det är vad varje babysimkurs är på. Vecka 4 och 5 brukar vara lugnast, dvs förra och denna vecka, sen börjar det bli mkt igen :)

Hemma skapar jag för brinnande livet, har endel jag gjort till Jane och Scrapaddicted, som visas vilken dag som helst :) Och sen lite annat oxå ;-)

Kram kram

Inga kommentarer: