söndag, mars 11, 2007

Två andra sidor...

Här kommer de andra två sidorna jag kan visa, som jag gjorde i fjällen :) Vet ni hur befriande det var att ha med lite scrapsaker upp? Och att jag faktiskt kunde packa "light"?! Det gick alldeles utmärkt :)

När hände det? Att min ena son fyllt 15 år, är över 180 cm och jag är en tonårsmamma?! *s* Känner mig inte så gammal, men har ju två tonåringar härhemma :) Och jag är en ung, stolt tonårsmamma :) Supernöjd med färgerna på denna!!


Denna känns obalanserad, det övre högra fotot är för stort, men det får vara så :) Det känns lite bättre när jag nu sytt lite på den, men fortfarande är den inte helt ok... Men fotona är inte livsviktiga, utan såna överblivna foton från förra årets skidsemester... Så jag skapar vidare istället för att gräma mig :)


Tack för titten, kära vänner!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Super fina.
Nu fick jag lite inspiration till att ja med mig lite scrapgrejer när jag ska till fjällen också =).
Ha en bra dag.

Anonym sa...

Den översta lo:n är så snygg. Älskar färgerna som du använt. De rutiga pappret gillar jag, vart kan man hitta sånt, eller har du linjerat det själv?

webmosterhelene sa...

Tack, tjejer! Myamia, det rutiga pappret är en baksida på ett Scenic Routepapper, det heter Cape Town Devonport om du vill leta efter det... Jag är helt såld på rutor och ränder, såna som ser ut som anteckningspapper liksom :)

Annika sa...

Fina LOer! Jadu, barnen blir stora snabbare än en gris blinkar! Jag är mamma till en 22-åring! *chock* Jag som känner mig så ung... :-) Kramis!

Anonym sa...

Supersnygga.
Till skillnad från dig tycker jag att den andra Lo´n är supersnygg.
Snyggt att hålla Lo´n så "ren" genom att skriva på fotot, sånt som jag aldrig kommer på själv att göra.
Tack för din kommentar av min LO på Papprika :)
/Anna