tisdag, februari 20, 2007

Tack till er!!!

Stort stort tack till alla er som kommenterar hos mig, och då främst er som kommenterat min senaste LO!! TACK!! När jag gjorde den sa jag till Åsa/Badanka att denna är väl "ok" liksom... Jag var sjuk - eller på väg att bli frisk - när jag gjorde den och ville bara få nåt gjort till scrapliftcupen... Hade inte så mkt inspiration, kan säga att det inte flödade direkt... Men LO:n gick relativt fort att göra när jag hittade DET fotot och DE papprena.... S´å...

Ju mer jag tittat på den desto mer nöjd har jag blivit. OCH era kommentarer värmer gott! Jag ÄR nöjd!! Jättenöjd! Även om jag inte var det precis när den var klar ;-)

Stort tack och kram till er alla!!!

3 kommentarer:

~Karin~ sa...

Hej raring!
Din LO med cirkeln är verkligen jättefin!! :)

Skönt att badrumsfixet går framåt!

Hörde du mitt meddelande på ditt mobilsvar? Önskar få sidan med skissutmaningarna (från tidningen) inscannad och mailad till mig! Nåt du kan fixa? Vore gulligt!

Nu ska jag ta en tur till tvättstugan här på jobbet!

kraaaaaaaam /K

Anonym sa...

Tycker absolut att du ska vara nöjd, din LO är helt underbar!

Spännande med badrummet, vi behöver renovera vårt också (det är i orginal från 1964), så det är bara till att börja spara pengar nu när jag börjat jobba! *fniss*

Anonym sa...

Gillade verkligen din LO. Dina alster är uhderbara.
Så bra att badrumsrenoveringen går frammåt. Inget vidare att vara utan husets viktigaste rum!