torsdag, februari 22, 2007

Publicerade alster...

Ja, nu kommer ett gäng grejer från mig igen, som blev publicerade i decembernumret av Scrapbooking mm. Ni som inte är intresserade får sluta kika nu eftersom inlägget är långt ;)

Det här är en favoritsida, med foton som Åsa tog på mig och Fredrik på Streetmarknaden :) Underbart att faktiskt ha foton på oss två tillsammans...


Ibland är det sååå bra att ta självporträtt, detta är ett av mina favoritfoton på mig själv... Och jag är så glad att jag har några foton på mig själv att scrappa ibland. En favoritsida! Har sytt all doodling, riktigt skoj!


Härliga vinterfoton, som jag äntligen fick scrappade


Kul att få scrappa nåt annat än människor oxå... Denna sida har jag fått äran att se scrapliftad två gånger av duktiga tjejer :)


En dubbellayout, där första sidan är den vänstra... Kul att få plats med så många foton...




Här är en relativt enkelt sida, inte mina vanliga färger med skoj att göra...


Busig och lekfull, med lite annorlunda design :)


En sida om Isac, och här kan man ju se hur man kan få halvdana kort att presenteras bra när man faktiskt scrappar dom *s*


En 8x8-sida, som lilla Ina ska få sen :) Den var till DT scrappar samma...


Ett julkort gjort på ett kaffefilter


Och så ett julkort gjort på en papperspåse :)


En enkel jultag istället för julkort




Ett superenkelt minialbum gjort på gamla cd-skivor. Detta album fick min mamma i julklapp och hon blev superglad, trots minialbumets enkelhet :)






14 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så himla duktig, Helene! Du har alltid så mycket fint på din blogg.

Kram

Anonym sa...

Woohoo! Kul att få se, jag som bor långt bort inte får tidningen :)

Så mycket fint!!! :D

Anonym sa...

MÅNGA favoriter bland de här, som vanligt från dig! :) Du e grym!

Anonym sa...

Massor med superfina grejor! Jag funderade just på om det var ok att visa layouten från dec-numret nu... :-)

Anonym sa...

Mycket fint som du gjort. Är så kul när tidningen kommer och jag får se det du och de andra gjort för att inspirera.
Tack för att du delar med dig av allt det fina du gör.

Anonym sa...

Många fina alster, gillar speciellt "Drömmar" och "Första julen". Det är så spännande när tidningen är på ingång :-)

Anonym sa...

Du är en riktig inspirationskälla!
Den sydda doodlingen är underbar.
Allt är underbart!

Anonym sa...

Härligt... Du gör så ortoligt fina saker....
Tack för all inspiration..
Kram Helené

Sanna F sa...

Jätte jätte härliga fina och kärleksfulla layouter som inspirerar massor!!!
Du e så duktig!

webmosterhelene sa...

Men tack snälla söta rara!! Ni är för go'a :) Tänkte att det inte är så många som är intresserade av mina publicerade alster *s* Jo, Mysmasken då, jag laddar upp dom till stor del för dig :) Kram på er alla

Anonym sa...

jag ar ocksa intresserad :)! det var jattekul att se sa manga alster pa en och samma gang. valdigt snygga ocksa, precis som vanligt ;).

Anonym sa...

Det är alltid lika roligt att kika in till dig *ler*. Du gör såå fina LO's och annat. Stort tack för att du delar med dig och inspirerar.
/Stina

Anonym sa...

(oj har du flyttat bloggen? Hade inte du blogg.se innan - eller är jag ute å cyklar...? ;o) )

Har sett de flesta innan - jättefina, såklart! ;o) Fast den översta har jag missat, fast den gav mig ett bra tips; har de där crate-pappren, fast har tyckr att de är så HIMLA brokiga... Men som matta blev de ju jättebra! Ska plankas (vid tillfälle)!

Monica sa...

Härligt att se allt så här koncentrerat igen! :-) Jag gillar verkligen ditt kort på papperspåse. Någon gång, så...