onsdag, januari 31, 2007

Nytt QK-alfabete!!

Jag är så glad, så glad! Har suktat på Quickutz-alfabetet Maddie Anne ett bra tag... Såg på Scrappiz-forumet att Lina sålde sitt, men hann inte ;-) Då fick jag TVÅ pm (personliga meddelanden) med erbjudanden om att få köpa Maddie Anne... Jag nappade på ena erbjudandet och idag kom hon hem till mig :) Sååååååååååå fint och jag är såååå nöjd! TACK, Susanne, för att Maddie Anne fick flytta till mig!!!

För ca 3 veckor sen fick jag även hem ett retired alfabete, som jag beställde via Ebay. Det var CK Typist och det är så kanonfint det med! Som skrivmaskinsfonter, I löv them!!!

Så jag som ändå inte är så Quickutzgalen älskar alfabetena! Perfekt att ha och variera sig med!

Kan det inte trilla in en Revolution hos mig oxå? Med alfabeten till??? ;-)

Kram!

3 kommentarer:

fanny sa...

Jag drömmer också om Revolution. Väntar på att de ska komma in på Skapa, då susar jag dit och kollar - gillar jag den köper jag den! Fast jag vill inte ha alfabeten, jag vill ha figurer! Försöker göra så mycket titlar som möjligt för hand eller med stämplar.

Anonym sa...

om du kommer på hur man ska göra så att det "trillar ner" ett revolution får du gärna höra av dig ;)
Är mer än lovigt sugen på en jag med, speciellt när jag såg de nya cha-nyheterna :)
kram

Anonym sa...

Åhh, vad roligt, Helene. Jag är avis på dig.

Kram SofiaFj.