tisdag, januari 02, 2007

Milstolpe?

Idag deklarerar min 17-åring att han ska ut på stan med en kompis och handla kläder (för endel julklappspengarna). Även om Robin är klädintresserad, så bryr han sig inte så himla mycket om märkeskläder eller handla kläder själv (jodå, han gillar märkeskläder typ Billabong, Quicksilver, Diesel mm, men det är inte nödvändigt)....

Men idag är nog första gången jag kan minnas att han så tydligt sagt att han ska in till stan och handla sina egna kläder :)

Liten börjar bli ännu större, tror jag :) Gulligt faktiskt!

/Helene

4 kommentarer:

Anonym sa...

:) De växer upp och blir stora. Jag har en nybliven 10-årig son här hemma som blev överlycklig över att få lite "lukta-gott" i julklapp (axe) och det sprejas på varje morgon. :)

Tycker det är så mysigt med dessa milstolpar som infinner sig lite titt som tätt.

Kram Kram
Tesa

Anonym sa...

Hej raring!
Ja, både Robin och Martin börjar verkligen bli stora nu. Hoppas han hittade nåt snyggt å shoppa! :-)

Åh, vilka fina kort på Matilda!

Äääääntligen funkar både uppkoppling, server o domän (inkl mailen) här hemma nu!!! Har satt mig på mail på listan igen nu!

Fika snart?

puss /K

Anonym sa...

Ja, de växer snabbt de små liven. :-) Att en av mina minstingar börjar i 6-års till hösten fattar jag verkligen inte! Det är inte klokt! Ha det gott! Kramis!

Anonym sa...

Oj, ja då är ytterligare en milstolpe avklarad då. =)

Här hemma blir jag förskräckt över hur fort tiden går. Jag hinner inte med!!!