fredag, januari 19, 2007

Kastat en LO för första gången...

...ja, för första gången nånsin har jag kastat en LO och den ligger nu i sopkorgen och retas med mig. Fotot var ett favoritfoto, papprena underbara, LO:n såg ut att bli såååå bra... MEN, då ska jag öppna en limburk jag aldrig öppnat förut, och det skvätter ut lim på min LO som jag skulle göra till scraptidningen och det går inte att åtgärda den.

Jag lovar, jag tyckte jag var försiktig, jag stod inte över mitt bord, men i locket satt det lim och det skvätte på mig och över mig och över min LO *gråter*

Skit, jäklarns skit! Jaha, trodde jag skulle bli så arg att jag inte fick nåt skapat mer ikväll, men lyckades påbörja och avsluta ytterligare en LO till tidningen. Och blev nöjd... Otroligt egentligen.

Så kan det gå, även om man försöker vara försiktig...

9 kommentarer:

Sanna F sa...

å vad jobbigt!!!
vad bra att du lyckades fortsätta med en annan layout iallafall....

Anonym sa...

Shit va jobbigt när du var så nöjd & allt!! Kul att du fick något annat gjort iallafall då!! :)

Scrapplig sa...

Usch så frustrerande!
Härligt att du fick bukt med känslorna så snabbt!
Ska bli kul att se vad du skapat i nästa nummer av Swe

Mikaela sa...

Fan så irriterande, jag hade blivit galen. Hoppas att det kom nåt ännu bättre ut ur det hela.

Anonym sa...

Nää fy så nedrigt!!

AnnaHanna sa...

O dear!
Vad hemskt! Duktigt att komma över det så snabbt. Jag skulle ha tappat all lust till vidare skapande av rent ursinne förmodligen...
Kram //Anna

Anonym sa...

Fy så trist!! Fantastiskt iallafall att du lyckades skapa något bra efteråt. Jag hade nog gått och satt mig och tjurat i nåt hörn *s*

webmosterhelene sa...

Tack för er sympati, tjejer! Ja, det är helt otroligt att jag var så lugn och fixade att skapa efteråt iaf. I vanliga fall ryker det ur öronen på mig och jag blir tokig och knäpp och galen *s* Men denna gång blev det inte så, och det var ju rätt skönt :)

JEN sa...

Men fy så drygt!! Jag hade blivit vansinnig! Har aldrig hällt ut lim sådär...men en hel burk glitter, samt ett EP lyckades välta ut över min öppna embossdyna.... den är i denna dag fortfarande gravt prickig i guld. Då släckte jag och gick å la mig..... återvände inte till pysselbordet på en vecka :-D