söndag, januari 07, 2007

Det kliar i skaparfingrarna...

...men jag har inte kommit till skott på hela dagen och nu är det nattadags... Imorrn börjar jobb som vanligt (mjukstartade förra veckan med 2,5 dags jobb)... Och så är det endel "måsten" att göra först, innan jag kan skapa lite fritt...

Men ska försöka skapa lite fritt under detta år oxå :) Inte "bara" till mina dt-uppdrag, utan skapa för skapandets skull. Det är lite dumt det där, för jag använder inte mina bästa foton för mitt "egna" skapande... Det kan ju uppkomma nåt tema där mina foton skulle passa ypperligt. MEN jag ska försöka att inte tänka så, att inte hålla på fotona. Det går ju att fota nya foton ;-)

Nå, nu är det dags för sängen och jag ska filura på vad jag ska göra för sida imorrn kväll ;-) För imorrn SKA jag skapa ;-)

Sov gott!
/H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bröllopsfoton Helene, kul att du visade! =) Varför spara på bilder? Hm... minns helt klart att det var en visswebmoster-helene som sa att man måste göra det... och lurat med mig på det också. ;) Men då behöver inte jag heller göra det längre då?? =)

Anonym sa...

Super fina bröllops bilder ..

Jag väntar med spänning på de layouter du skapar fritt = )
Du är ju så duktig