tisdag, oktober 24, 2006

Snart är den här!

Ja, den svenska scraptidningen Scrapbooking mm alltså... Några dagars försening, men på fredag når den prenumeranterna... Läs mer om hur man tecknar prenumeration eller skickar in sidor/layouter till tidningen på Swescrapbook Tidningen kommer även säljas i lösnummer på Presstop :)

Och ja, jag har fått se lite sneak peaks idag!! Och det ser lovande ut! Ser tidningen ut som de sidor jag sett, då känns det kanonbra!!!

Känner mig ju lite nervös och spänd ;-) Det är ju oerhööööööööööört spännande och nästan alldeles ooooliiiidligt ;-) Vet att resten av tidningens designteam känner detsamma, men snart är den äntligen här!!!

Kram på er!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oooh det ska bli så KUL med tidningen!! :)

Lilo sa...

Jag är så nervös och pirrig så jag knappt står ut! Hur ska jag överleva tills på fredag??

Anonym sa...

Det ska bli så roligt att få läsa den! Jag kommer att parkera mig vid brevlådan i morgon *s*

Anonym sa...

Att vissa fått se den idag, gör ju inte saker bättre... Jag vill också se nu!! ;) Nåja, snart så....