onsdag, oktober 11, 2006

Mitt "försvunna" paket är häääääär!

Idag kom äntligen mitt paket fyllt med papper!!! 9 veckor tog det :-s Men det var ett misstag att det skickades från A million little things med ekonomipost, trots att jag betalat för normal leverans på 8-10 dagar... Så jag fick ju en voucher på A million värt 45 dollar :) Så jag fick alltså toppenservice och kanonkompensation för misstaget, och det paketet fick jag ju för 1 månad sen :) Och nu kom alltså resten, började nästan fundera på om det försvunnit helt... Men nu är det här :) Kliar i fingrarna och tur jag är ledig idag ;-)

Schysst av butiken att kompensera på det sättet, tycker jag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Schysst med ordentlig kompensation! Hoppas du får mycket pysseltid nu då! :-)

Anonym sa...

Huu vilken frusturation att vänta på sina kära papper så lääänge. Schysst av dom att kompensera dig så.

Kramen Anna

PS: Behöver du mer papper egentligen??DS.