söndag, oktober 08, 2006

Lite LO:s från mig :)

Här kommer tre sidor från mig :) Inte nygjorda, de gjordes i augusti men sållades bort i uttagningen till första numret av scraptidningen :)

Nu tänkte jag visa dom iaf :) Skoj att få visa upp lite iaf ;-)

Den första är en dubbel om min "hobby" att resa :) Har inte gjort det så mkt då barnen var små och pga att jag pluggade i nästan 10 år (KomVux, Tekniskt basår, 4 år på KTH)... Men nu ni... Nu reser jag *s*




Den sista är en enkel LO, inspirerad av Ali Edwards... Ingen speciell LO, utan mer av hennes stil :) Ingen fluid chalk så långt ögat kan nå ;-) Mycket ovanligt för att vara jag *s*


Kram
/Helene

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fina!

Visst är det kul att göra något som är olikt sig själv :)

webmosterhelene sa...

Tack :) Ja, det är jätteskoj att testa olika tekniker, det är nästan det bästa som finns :)

Lilo sa...

En sådan kaffe vill jag ha när jag kommer på besök hem till dig! =)

Anonym sa...

FIna sidor Helene! Kul att se lite från dig!

Anonym sa...

Jätte snygg! Jag som inte ens gillar kaffe, blir nästan lite sugen :-)