måndag, oktober 30, 2006

Ledig en vecka...

....och det är så skönt!! MEN är det inte oturligt att jag igår känner hur jag blir förkyld och nu är jag dundersnuvig :-s Först hade jag migrän i 3 dagar förra veckan, och nu är jag förkyld oxå... *suck*

Men jag är iaf ledig, ska bli såååå skönt!

Det går förresten bra hos kroppspsykoterapeuten, har vara gått på två undersökande tillfällen ännu... Imorrn blir det den första riktiga behandlingen, skönt är det iaf :) Både att prata och att bli masserad och så :)

Kram
/Helene

3 kommentarer:

Ellison sa...

Vad tråkigt att bli sjuk när man är ledig. Men det brukar bli så konstigt nog. Hoppas du kryar på dig snart så du får njuta lite av ledigheten också! Kram!

Anonym sa...

Hoppas att bacillerna bara flyger iväg och att du inte blir riktigt sjuk!

Lilo sa...

Jag är också förkyld och Amanda är supersnorig... vi som skulle haft halloweenfirande här idag. =( Nu får vi skjuta på det tills på fredag och hoppas alla mår bättre.
Krya på dig fort nu och tänk på att ta det lugnt och vila nu när du är ledig!