tisdag, oktober 31, 2006

Dunderförkyld...

....det är jag det... Och jag måste må bättre snart ju! Dels ska jag äta lunch med min svägerska Therese imorrn (ska även få pumpor av henne, hon är butikschef för en blomsterbutik i Nacka), sen är det fika med en av mina bästa väninnor imorrn kväll. Sen fyller jag år på fredag och jag tänkte ha en "mysätautekväll" med Fredrik då, ska vara på Syfestivalen i Sollentunda på fredag och lördag för tidningens räkning, middag hos Åsa på lördag och så kalas för mig på söndag...

Sa jag att jag är ledig denna vecka? Alltså, jag är LEDIG... Ehm...

Ska inte till kroppspsykoterapeuten idag, boka om det tills på torsdag med förhoppningen om att må bättre då.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det typiskt att man ska vara dunderförkyld när man är ledig och egentligen bara vill njuta! hoppas att du kryar på dig snabbt så du får njuta av allt du ska göra denna veckan... och ja STORT GRATTIS i förskott!

kram Annika

Anonym sa...

Krya på dig och hoppas att det snart går över. Passa på och vila nu när du kan.
Grattis i förskott!
Kram Kristina

Linda Muhr sa...

Det ska bli såååå kul att träffa er..jag längtar..

Ses på lördag, ta hand om dig!

Linda

Anonym sa...

Krya på dig och grattis på födelsedagen! Hoppas ni får en jättemysig födelsedagsmiddag! Kramis!

Anonym sa...

Vilken otur!!!
Krya på dig snabbt och ha en super bra födelsedag!

Kram