fredag, september 01, 2006

Jag börjar må bättre!

Äntligen!!! Febern är borta, halsonda borta! Nu är det snuva, lock för öronen och en skrällhosta långt ner i lungorna kvar, MEN jag mår bättre!!! Åååååh, vad det är skönt! Ni anar inte!

Som grädde på moset: fick vara ledig idag, eftersom jag ändå jobbat tidigare i veckan då jag varit sjuk... Så jag åkte ut en kortis till Papprika och shoppade lite nya papper och dekorationer :) Gick en sväng i solen och njöt, det är varmt och skönt ute och jag kan promenera sakta utan att känna mig svimfärdig! NICE!

När jag kom hem hade mina fina höststämplar från hÄnglar & stÄnglar kommit! Det enda trista är att jag inte hittar mitt ark med EZ-foam, men jaja... Får fixa det senare :)

För några dagar sen fick jag veta att mitt paket jag beställt från ett företag i USA för 1 månad sen, råkat skickas med 6 veckors leverans fast jag betalat för snabb leverans. Nu kommer paketet om 2 veckor och den som väntar på nåt gott ;-) Som plåster på såren fick jag tillbaka 20 dollar som frakten kostade + att jag får beställa nya varor för 43 dollar... Så nu väntar jag på ett paket till *hihi* Ja, skulle ju inte beställa mer än det första paketet, men när jag nu får det paket + beställa för lika mkt till :) Hurra!!

Och så kommer jag kanske få ett uppdrag som bröllopsfotograf om 2,5 mån. Ska bli superspännande om det blir av :) Känner tjejen som ska gifta sig, men inte så att vi umgås privat eller så... Så det ska bli så fantastiskt spännande att göra ett sånt uppdrag igen :) Finns det nåt underbarare än att fotografera ett brudpar på deras lyckligaste dag?

Så nu ska väl livet leka?? Håll tummarna för att vi håller oss friska resten av året nu!

KRAM!

10 kommentarer:

Emma sa...

Va skönt att du är frisk igen!!!

Lilo sa...

Skönt att du mår bättre!!! KRAM!

Sofia sa...

Skönt att du är på bättringsvägen och spännande med bröllops jobbet

Anonym sa...

Skönt att du börjar på bättre! =)
Coolt med bröllopsfotograf, men gud vad pirrigt!

Bea sa...

Skönt att du mår bättre igen! Ett lite t extrapaket från USA brukar kunna funka bra som upp-piggande *hihi*

Lycka till med bröllopsfotandet!

Anonym sa...

Gott att du börjat må bättre.
Låter härligt med USA-paket! =)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Åh vad skönt att läsa att du mår bättre!

Trevlig helg vännen!
kram!

Anonym sa...

Vad kul att läsa att du känner dig bättre.

Anonym sa...

Vad skönt att du är på bättringsvägen! Själv har jag fåt mitt liv tillbaka efter helgens bröllop. Det enda trista är att jag är förkyld och har fått feber.

Kramen Anna

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre igen!

Vad kul att du ska vara bröllops fotograf!
Det kommer bli super fina bilder!!! Du är så duktig!