måndag, augusti 14, 2006

Nuuuuuuuuuuu!!!!

Jag installerade Mozilla Firefox som webläsare på datorn, och NU går det att ladda upp bilder igen :) Läste på en killes blogg att det är att rekommendera att ha TVÅ olika webläsare, så så får det bli!!! Jippie!!!

Ska snart till jobbet, ska bara ladda upp bilder först...

Min osminkade jag, bland de allra första bilderna taget med mitt nya objektiv plus softfilter :) Skoj att leka lite....


Kanske inte den bästa bilden på Fredrik, men här ser man softningen :)


Här kommer resten av lördagen :)

Fredrik och hans bror Ludde :) Softfiltret testades utomhus på nya objektivet


Lilla Ina, en av mina favvomodeller ;-) Här har jag tagit bort softfiltret...


Fredrik och Ludde hoppar lite... Shit vad roliga dom är!


Lite galna, men roliga bilder på Fredrik och Ludde på studsmattan:)




Ina vill oxå "loppa" såklart :)


Och "loppa" kan hon :)


Sen promenerar vi en stund... Är hon inte ljuvlig?!


Inas storebror Johan tar ett dopp i poolen och ett till och ett till och ett till... Undrar hur många gånger killen badade denna dag :)


Kors i taket!! Svärföräldrarna har hoppat i poolen!!! Under de 12,5 år som jag och Fredrik varit tillsammans så har jag aldrig sett Fredriks pappa bada :) Så DET var en sensation vill jag lova, och alla ropade "Har du kameran redo, Helene?" Dum fråga ;-)


My love


TASKIGT! Nelly får inte vara med och bada i poolen, hon som älskar att bada.. Men hon fick snällt vandra runt på poolkanten :-)


Älskade svärmor


Lite färg och form såhär oxå... Gott med halloncider :)


C'est moi - i solnedgången


Fredriks bror Christer fick en urfin, urcool och så ball hemmagjord poolbar av sina svärföräldrar... Till historien hör att han fick en skiva med Magnus Ugglas "Kung i baren" med sig själv på omslaget och den låter vrålade ur högtalarna när Christer fick komma upp till poolen *s* Så vi skrattade!!


Ha en bra dag! Nu ska jag släpa mig till jobbet :-S

5 kommentarer:

Malena sa...

Underbara bilder!!!
Vad är det för objektiv?

Anonym sa...

Hej Helene!
Har kikat in lite hos dig :)
Fina bilder du tagit!

Kram Jenny

Anonym sa...

Vilka ljuvliga foto du tagit!

tanja sa...

Vad fina bilder du tagit med ditt nya "Nifty fifthy"!

Emma sa...

Gud va du är duktig på att ta kort! Imponerad!!