lördag, augusti 19, 2006

Mälaren runt...

Jag och Fredrik tog oss en promenad ner till Pampas Marina, där det samlades tusentals och åter tusentals hojåkare (med allt från gatracers till customhojar). Man blir mäkta imponerad av alla hojar, och att åkarna är i alla åldrar och kategorier och pratar med varann... Dom utgick från Pampas Marina kl 11 och åker sen runt Mälaren i kortege... Läckert!

Ser lite butter ut, men är egentligen rätt glad ;-)


Här sticker dom iväg!


Titta vem som kommit ner från Nordpolen :)


Sen blev det fika ute vid Pampas... Mysigt att sitta under partytältet och käka glass och dricka en latte!


Jups, jag var med!


På vägen hem går man förbi en kanonuthyrning, massor med läckra kanoter ligger där :) Var tvungen att leka lite ;-)


Det här fotot gillar jag! Gillar speglingen av Karlbergs slott i Fredriks solglasögon :)


Hur var er lördag???

3 kommentarer:

Ejris sa...

sköna motor cykel bilder=) blir lyrisk av såna;)
har lovat mig när ajg blir pensionär ska jag ha hoj....
kram

Elsa sa...

Jättemånga fina bilder Helene:)

Kram Elsa

Lilo sa...

Du vet att en riktig tomte åker hoj va?? Han svarar till och med "Tomten" i sin mobil.=)Fast tror inte han skulle ha mask på sig... det brukar han inte ha.