torsdag, augusti 24, 2006

Kan jag få mer tid, tack?!

Ja hua! Ni förstår säkert att jag har massor omkring mig, en hel del på jobbet (alltid så vid kursstart) och sen en massa skoj på det skojiga scrappiga planet! Och det är verkligen kul, men jag behöver meeeeeer tid!!

Jag har för första gången på 2 månader fått migränanfall, sist fick jag det i Paris och då varade det 1 dygn... Sen har jag haft lite småhuvudvärk under sommaren, men inga som helst migräntendenser.

Denna sommar har jag sett till att vara helt, då menar jag helt, ledig! Annars jobbar jag alltid under sommaren, men icke denna! Sen har jag varit ledig länge, sommarens sol och värme har varit kanon för mig... Jag har gjort massor som är skoj, men inte tvunget. Jag har fotat massor, jag har scrappat endel och jag har umgåtts med familjen...

MEN nu är skiten tillbaka, sen igår kväll. Nå, vi får väl se om det ska bli såna där anfall som kommer varje vecka igen, eller om jag ska lära mig att vara ledig och ta en paus emellanåt. Det är så jäkla svårt bara, framförallt när man har så mycket roligt att göra och sånt :-s

Ha en bra dag! Ikväll avslöjas den stooooora hemlisen som jag och några till scraptjejer är involverade i :) Stay tuned!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att din migrän går över och att du lär dig att ta lite lugnt. Jag slutade som doktorand där jag inte trivdes och pga allt som var jobbigt fick ett anfall i veckan. Efter det har jag bara haft det typ två gånger på 5 år.

Anonym sa...

Helene, Helene du måste ta hand om dig själv också!! Du kan inte bara tuta på 110 nej 130 km knyck!

Kramen Anna