onsdag, augusti 16, 2006

Idag är det onsdag...

...och precis när jag nu skulle skriva att det regnar ute, så slutar det regna och solen skiner istället :) Det har regnat på nätterna de senaste dygnen, rätt nice för dagarna är bra (om än svalare än under resten av sommaren, men då var det å andra sidan över 25 grader i princip varje dag...)...

Jag ska strax dra till jobbet, har bestämt att jag ska försöka att ta det lugnt där. Har massor att göra, men det blir inte bättre av att jag jobbar 14 timmar per dygn, utan nu har jag varit en duktig flicka och gått hem efter mina arbetade timmar och lämnat resten av jobbet till dagen efter. Måste lära mig att göra så... Får se hur länge det håller bara...

Efter att ha haft en lång skön och underbar sommar, och varit helt ledig i minst 4 veckor (ja, förutom mina och Åsas alla projekt då, men det är en annan sak) så är jag nu tillbaka i vanliga gängor med huvud- och nackvärk :( Har inte haft mycket huvudvärk alls i sommar, det har varit underbart!! Nu är inte huvudvärken mm enbart relaterade till jobbsituationen såklart, det har med hormoner, vätska, väder och annat att göra också. Men tittar jag på konstant väder (inga upp- och nedgångar i väderlekar) + att jag varit ledig, så har det varit kanon!!!

Just, i eftermiddag är det lite fika på G :) Ska träffa Åsa, Hattifnatt och Ellison! Vad skoj!! Ses om några timmar tjejer!!!

kram
/Helene

1 kommentar:

Maria sa...

Jihoo! Det var så kul att träffa er idag - precis så trevligt att jag vill göra om det och helst redan imorgon! ;-) Ha det bäst! Kram!