onsdag, juli 12, 2006

Snusat bebis idag :)

Träffade Karin och hennes lilla Ebba idag. Det var banne mig på tiden, eller hur hjärtat?!!! Ebba har redan hunnit bli 5 månader och vi har inte setts på lika lång tid :-s Och vi bor i samma stad, hur är det möjligt? Det är det där livet som kommer emellan minsann...

Här kommer lite bilder från vår dag idag :)


Härligt ljus inne på Olssons tyger på Sveavägen, så jag slet upp kameran *s*


Pussgurkor :)

En mammas kärlek och stolthet lyser igenom


Denna blomma var sååå vacker :)


Här är vi, Ebba och jag :) Vi myser och myser och myser :)

3 kommentarer:

~Karin~ sa...

Hej darling! Ja, det var verkligen på tiden att vi sågs idag o att du fick gosa med Ebba :) Fina foton och kul att få leka lite med din kamera *ler*

*puss å kram*

Ejris sa...

vilken sötnos=)

har just läst igenom ditt Paris äventyr*så avis jag är men nån gång .......då ska jag oxå dit;)
kram

/Camilla sa...

Vilka härliga foton, vännen!!