onsdag, juli 05, 2006

Se, jag har skapat!!

Har återväckt min "skapartarm" :) Den har haft lite semester i drygt 2 veckor :) Men väckte den idag, genom att scrappa ett av mina favoritfoton på min guddotter Matilda (har ett annat från samma tillfälle oxå, men det får jag scrappa nån annan gång för att få lite variation *ler*)...

Denna är verkligen freestylad *s* Har bl.a. använt Jenni Bowlins junikit, härliga färger som passar detta foto perfekt tycker jag :)

Den stora braden är egentligen turkosgrön, har målat den svart med akrylfärg från Heidi Swapp, skrapat på den för att få ett lite flagit utseende, målat små prickar på den och sen på med dimensional magic. Superläckert IRL :)



Har använt:
Cardstock + brad: Bazzill
Mönstrat: Foofala + Creative Imaginations
Bokst.stickers: Making Memories
Blommor: Junkitz Flowerz
Akrylfärg: Making Memories + Heidi Swapp
Stickers: Creative Imaginations
Övrigt: chipboardswirl, dimensional magic, pennor, strass-stjärnor, gem

13 kommentarer:

Erica sa...

Vilken härlig färgklick! Gillar massor, måste våga mer själv...

/Camilla sa...

Så läcker Helene!! Underbara färger!!

Anonym sa...

Skitsnygg!!! Tar du vanligt papper som skrivyta? Från anteckningsbok menar jag.

webmosterhelene sa...

Tack tjejer :) Liza, på denna ser pappret ut så :) Urläckert faktiskt :)

Zarah sa...

JISSES vad snygg!!!

fialoppan sa...

Åå vad fin!! Så himla fina färger!

Anonym sa...

Hej, tack för comments i min gästbok. Kanonfin layout du gjort, allt du gör är ju apläckert by the way :-)

~Karin~ sa...

Hej raring!
Härlig LO på Matilda!

Ser fram emot daten nästa vecka!

kraaaaaaaaaaaaam /K

Anonym sa...

Den är urläcker Helene!

kramen anna

Anonym sa...

Jättesnygg härligt färgglad sida! Läcker att titta på och vackert foto som alltid. Nu blir jag lite avis att du har Bowlins kit hemma, Karen Russells grejer är såfina tycker jag.

Anonym sa...

Vilken härligt somrig layout, superfin!

Anonym sa...

Har berömt denna LO även på Scrappiz, men den är så underbar att den tål att berömmas igen och igen. Gillar den MASSOR!

Kottemor sa...

Du är så himla duktig!
Superfina saker,särskilt bilderna på guddottern!;)

Kramar
/ilisen