måndag, juli 03, 2006

Så mycket att berätta...

...om Paris och så lite tid :-s Jag jobbar och har inte möjlighet att ladda upp bilderna just nu, men jaja.... Tids nog så :)

Och den tid jag har ledig går åt till att umgås med familj, släkt och vänner. Som sig bör på sommaren såklart. Men vore lite roligt att hinna uppdatera lite oxå :) Det lär ju inte bli lättare om tiden går liksom.

Ikväll ska jag iaf skicka iväg endel foton på framkallning, det blir i samband med simbeställningen. Alltid lika smidigt :) Så är fotona från maj och juni sen framkallade, så de kan öka på mitt förråd av foton :)

En sak förresten, måste ju bara berätta att jag är så himla nöjd med min hörna. Det är så mkt lättare att hålla ordning när man har nästan allt i närheten. För att fira att jag är så duktig på att lägga undan mina scrapprylar numer så beställde jag 5 förpackningar med underbara Flowerz (Junkitz) i olika färger. Ja, beställde dom innan jag åkte till Paris, så igår hämtade jag ut dom :) I löv them!!!!

Kram
/Helene

2 kommentarer:

Anonym sa...

skulle vara kul o se hur hörnan ser ut nu när du har "bott in den"
måst ha vart roligt i paris ialla fall

~Karin~ sa...

Gomorron raring!
Spanar in för att se om du hunnit lägga upp några foton *nyfiken vet du* :-)

Kul att din hörna funkar!! Min är ff lite mer som lagerplats för sånt som inte har en egen plats....men jag jobbar på det! *s*

Nu ska vi snart gå till dagis här..måste lägga på ett kol!

*kraaaam*