måndag, juni 05, 2006

Ny peak på min hörna :)

Är inte riktigt klar än, måste inhandla lite fler lådor så det ser mer enhetligt och städat ut, lite nya glasburkar för band och sånt.... Har väl insett att en stor del av mina dekorationer inte får plats i min hörna, trots att jag alltså har en stor hörna numer. Eller betyder det att min hörna är för liten? För inte kan man väl ha för mycket saker *s* Men jag har rensat ut en hel del saker som bara legat och ger bort :) Perfekt!

Men såhär ser det ut just nu... På mittenhyllan ska det in några lådor för dekorationer, på den övre hyllan ska det oxå vara några lådor (dels för dekorationer och sen en för minialbum, pekböcker, canvasdukar och sånt)... På undersidan på mittenhyllan ska det även sättas spotlights, så att jag får bra ljus direkt ner på arbetsytan.


På den undre smala hyllan till höger ska det troligtvis sättas ytterligare en upphängningsbåge, så det blir lika under bägge smala hyllorna. Dels en kryddhylla till och så lite fler krokar att hänga saker i). Det gäller att försöka optimera så mycket det bara går *s*

3 kommentarer:

fridakarolina sa...

Åh, vilken jättefin scraphörna!

Linda Muhr sa...

Det blev ju jättefint!
Lite krav på sig får man ju eftersom du har hörnan i vardagsrummet, inte som en annan som har en liten skrubb att stänga dörren om.;-)
Har du dekorationer som inte får plats kan du få min adress?;-)
*kram*

Anonym sa...

Så himla snyggt det blev i din hörna!!! Måste väl kännas skönt?! :)