onsdag, juni 21, 2006

Imorrn åker vi mot Paris!

Jepp, äntligen är det dags! Jag, Fredrik, Robin, Martin, min guddotter Matilda och hennes föräldrar börjar bila mot Paris imorrn :) Det ska bli så skoj!

Vi ska gå 2 heldagar på EuroDisney :) DET ska bli toppenskoj det med! 6-7 dagar räknar vi med i Paris med omnejd. Har aldrig varit i Paris tidigare, så det är så mycket jag vill hinna med och se :)

Så idag ska jag:
Packa mina grejer
Kolla igenom killarnas packning
Se till att batterier mm till kameran är laddade
Extra minneskort nedpackade
Extra kamera nedpackad
Växla sista pengarna
Tvätta vita kläder
Vattna blommorna
Dammsuga

Och så vill jag hinna scrappa lite *s* Men jag har ju vaknat himla tidigt idag, så det är ju lugnt :)

Ha det gott, igelkott!

3 kommentarer:

tanja sa...

Ha det så gott i Frankrike!

Kram

Tanja

Anonym sa...

Ha det så jätteskönt i Paris med omnejd!

Kram, Gunvor

Malena sa...

Ha det bara bäst!!!!